قهرمان خرد سال _ قسمت چهارم

کوروش کبیر

سلام بروبکس بازم من اومدم با داستان های کوروش کبیر...

قهرمان خرد سال:از اونجا میریم که بچه ها به پیشنهاد مهرداد عمل کردند.آنچه که بیشتر بر لطف این مسابقه می افزود آن بود که کاساندن دختر کوچولو و آشوبگر چنین جایزه را تایین کرده بود که هر که قهرمان میشد هم بر بازی ریاست می کرد و هم یک بوسه از کاساندان بگیرد. سانتاس که یکی از فرزندان شخصیت برجسته ماد به حساب ما آمد با این حرف کاساندان زانویش به لرزه درآمده بود.وحالا مسابقه شروع می شود و کاریان در 20 قدمی هدف قرار میگیرد و اولین تیر رارها میکند و تیر به هدف می خورد وکاریان داشت میرفت که نفر بعد بزند کاساندان : نه قهرمان هردوره آن است که هر سه تیر را در همان وقت به هدف بزند . کاریان با غرور :چه بهتر از این.

به هر حال که بود کاریان هرسه تیررا در هدف نشاند. در اولین دور این مسابقه 4 نفر از 9 نفر توانستند به دور دوم راه یابند که عبارت ازاند: «کارین»،«سانتاس»،«ابارس»و«مهرداد»... سه نفر اول از خانواده های درباری و ارتشی ماد بودند ولی مهرداد همان چوپان زاده بود .

در دومین مرحله تیراندازی مهرداد و کاریان که با هم دشمنی داشتند به مرحله بعد راه یافتند. سانتاس که ناراحت از حذف خود بود مهرداد خود را به او رسانید و : هیچکس جز من فاتح این میدان نیست.مرحله سوم نیز شروع شد و مردم که از سرو صدا زیاد آمده بودند که ببینند چه خبر شده مسابقه را در آخرین مرحله هیجان آورده بودند.حالا مرحله سوم شروع شد که ودر فاصله 30 قدمی قرار گرفت.کاساندان برای اینکه کی اول بزند قرعه کشی کرد و کاریان اول ومهرداد نفر دوم. کاریان پشت محل تیر اندازی قرار گرفت .این مسابقه از هر لحاظ مهیج بود یک جنگ واقعی بین اشراف و تهی دستان . دو رقیب با نگاههایی مملو از حسد به یک دیگر نگاه میکردند و ...

با تشکر از شما که این قسمت را هم خواندید تا شب دیگر خداحافظ . حتما نظر دهید ودر مورد این بحث ها گفتگو کنید...



نظرات شما عزیزان:

عارفه
ساعت15:18---28 شهريور 1390
سلام وبلاگت خیلی باحاله اما چرا قسمت 5 قهرمان خردسال نیست. اگه میشه منبع مطالبت رو هم بگی ممنون میشم.بگو... باشه؟!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,ساعت 18:32 توسط A.A| |